sobota, 4 sierpnia 2012

Cytaty z Twittera ;)

Teksty nie są moje, więc nie ja je wymyślałam, i posze żeby nie było słów "ja to czytałem na TT, zgapiła to", bo od razu powiedziałam że nie są to moje słowa...


Tata mówi już że mam obsesje na punkcie 1D. brawo tato, kiedy na to wpadłeś?

Ty mnie obrażasz? mogę to znieść. obrażasz One Direction? UMRZYJ!

Smutny moment kiedy zdajesz sobie sprawę że nie ma więcej miejsca na plakaty One Direction.

Paul jest lepszą wersją Chucka Morrisa

Moja miłość do 1D jest większa niż serce Liama, apetyt Nialla, ego Zayna, tyłek Louisa i ręce Harrego.

Policja: wszystko co powiesz zostanie użyte przeciwko tobie ja: Harry Styles, Zayn Malik, Niall Horan, Liam Payne i Louis Tomlinson

'One Direction' - powód dla którego chłopcy w szkole są mniej atrakcyjni.

RT jeśli umawiasz się z członkiem One Direction ale zachowujesz to w tajemnicy ponieważ nie chcesz otrzymać pogóżek i gróźb śmierci.

*poznajesz 1D* 1D: cześć *30 minut później* policja: powiedzcie nam co się stało 1D: powiedzieliśmy tylko cześć i przestała oddychać

Cieszę się że moje fanki mają chłopaków i ich całują, ale proszę, nie przede mną, ja umieram ~ Harry

Jeśli Harry i Zayn cię followuję przezwyciężyłeś niemożliwość.

Ja: mamo.. myślę że Harry leci na mnie. mama: *śmieje się* oczywiście.. dlaczego tak myślisz? ja: plakat spadł na mnie

*Zayn w horrorze* *rozmawiając przez telefon* Zayn: vas happenin?! zabójca: widzę cię Zayn: oh dobrze wyglądam?

Nie możesz nazwać Directioners samolubnymi egoistkami. Dzielimy się 5 chłopakami z szaloną połową żeńskiej populacji.

8 planet, 1 wszechświat, 809 wysp, 204 kraje, 7 mórz, ponad 6 bilionów ludzi, a moje życie zmieniło 5 chłopców, One Direction ♥ :')

Jest tutaj Directioner. Ona wspiera, jest odważna, a poza tym piękna. Ona jest niesamowita, ale wiecie co? Ona teraz to czyta. ♥

Nie śpiewaj 'you' w gotta be you jeśli nie chcesz płacić za wprawianie okien u sąsiadów..

Niall jest doskonały. Nikt nie jest doskonały. Więc Niall jest nikim. Nikt mnie nie kocha. Więc Niall mnie kocha.

Przyjaciółka: co zrobisz gdy 1D będzie mieć dzieci? ja: no cóż, jak każda mama będę musiała się nimi zająć.

Znakiem zodiaku Harrego jest Wodnik. Najbardziej pasują do niego osoby spod znaków Lwa&Strzelca.ma duże szanse z Byk, Bliźnięta, Wodnik, Ryby

Znakiem zodiaku Louisa jest Koziorożec. Najbardziej pasują do niego osoby spod znaków Byka, Panny, Koziorożca, Ryb, Skorpiona i Raka.

Znakiem zodiaku Zayna jest Koziorożec. Najbardziej pasują do niego osoby spod znaków Byka, Panny, Koziorożca, Ryb, Skorpiona i Raka.

Znakiem zodiaku Liama jest Panna. Najbardziej pasują do niego osoby spod znaków Skorpion, Byk, Rak, Koziorożec.

Znakiem zodiaku Nialla jest Panna. Najbardziej pasują do niego osoby spod znaków Skorpion, Byk, Rak, Koziorożec.

odkrywasz że masz coś wspólnego z chłopcami z 1D a potem przekonujesz siebie że możecie być razem 

wolna zajęta zajęta całowaniem plakatów 1D

jak Directioners postrzegają chłopców: perfekcja. Jak One Direction postrzega fanów: potatoes.

Lou uważa Hazzę za swojego młodszego brata, zazwyczaj to on dzielił z nim pokój w hotelu, póki Harry nie był pełnoletni


Mama: Przestań ciągle gadać o 1D !! Ja: NIEEEEEEEEEEEEE !

To ogląda Nialler. Dżizys...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz